פילאטיס מזרון - ZEUS
אימון כוללני המתייחס לגוף ולנפש 
אימון שבאמצעותו ניתן להגיע לשליטה מלאה על כל חלקי הגוף. באמצעות חזרה נכונה ומדויקת על ביצוע התרגילים, מודעות לנשימה ולמצב הגוף, האימון מקנה למתאמן קואורדינציה, חוזק ותחושת יציבות, והוא מונע כאבי גב על-ידי חיזוק נכון של שרירי הבטן העמוקים וזוקפי הגב, יחד עם הארכת שרירים והגמשת המפרקים.
פילאטיס מזרן ב-ZEUS
לצפייה במערכת החוגים לחץ כאן
המדריכים שלנו:
אנז'ליקה בול , שרון אור , גילי גורי , ניסים אדרי, בלהה חרחס

משך האימון:
55 דקות
כדור גדול (פיטבול), כדור קטן, גליל, טבעת פילאטיס וגומיות לצורך איתגור וחיזוק נוסף וגיוון התרגילים. אימון הפילאטיס מתבצע על מזרנים, כאשר הדגש בעבודה יהיה על דיוק בתנועות. חלק גדול מהתרגילים הושפעו משיטת הטאי-צ'י, כמו גם בהשפעת תורות היוגה. עם זאת, להבדיל מהיוגה, כאן לא נדרש המתאמן להישאר במצב סטטי בכל תנוחה ותנוחה אלא דווקא להוסיף כפיפות של המפרקים בזמן האימון, דבר המקשה עליו יותר.

האימון נפתח בקטע קצר של חימום, שלאחריו עוברים לחלק העיקרי של עבודת חיזוק, ומסיימים בהרפיה. לאורך האימון מתקיימת עבודה מבוקרת על כל חלק בגוף, ששמה דגש על ריכוז רב ונשימה נכונה. במהלך החימום לומד המתאמן לנתק את הישבן מהרצפה חוליה אחר חוליה, ומה שיחזיק אותו באוויר לא יהיה התנופה אלא השליטה שלו על גופו. גם כפיפות בטן מתבצעות בדרך מקורית - כאשר הגב התחתון נשאר צמוד למזרן. 

לאורך כל האימון מובלטת החשיבות שמייחס המורה למנח של הגב התחתון ושל הבטן. חלק זה נתפס בפילאטיס כמרכז הגוף והמקור לכל תנועה, אפילו של הידיים או הרגליים. יתרון נוסף לאימון הפילאטיס שאין בשיעורי כושר אחרים הוא קצב העבודה של המתאמן. להבדיל משיעור אירובי, למשל, שבו המתאמנים מוצאים את עצמם עבדים לאמביציה של המורה, כאן מותאם הקצב לרמת ההתקדמות של הקבוצה כולה. הוא יכול להיות מהיר למדי, אבל המהירות אינה העניין החשוב ביותר אלא העבודה הנכונה.

 

פילאטיס - היסטוריה

אימון הפילאטיס הומצא בתחילת המאה הקודמת בידי ג'וזף פילאטיס, אוטודידקט גרמני שלימד את עצמו יוגה, אנטומיה ופיזיולוגיה. פילאטיס ניסה למצוא דרך שתקל על שיקומם של פגועי מלחמה שנפצעו בחזית. על פי הגדרתו, השיטה, שמאוחר יותר הוסבה לטיפול בפציעות אצל רקדנים, סייעה לחיזוק הגוף וייצובו. בניגוד לעבודה המוכרת מחדרי הכושר, ביקש פילאטיס להתמקד לא רק בשרירים החיצוניים והאסתטיים אלא גם בשרירים הפנימיים של הגוף - אלה "המחזיקים" אותו ושאינם גלויים לעין. פילאטיס גרס כי כדי לחיות חיים בריאים יותר, המתאמן חייב לתחזק את מערכת השרירים הפנימיים שלו היטב. המראה החיצוני, במקרה הזה, הוא רק בונוס.
 

פילאטיס - למי זה מתאים? 

בניגוד לפעילויות גופניות רבות אחרות, אימון הפילאטיס מיועד לכלל האוכלוסיה, ועל אחת כמה וכמה לכאלה הסובלים מפציעות גופניות. מכיוון שמדובר קודם כול בשיטה שיקומית, הפילאטיס (כשהוא מתווסף לפיזיותרפיה) מקל מאוד את הכאבים הנובעים מבעיות גב, ברכיים או כתפיים. למעשה, ברוב המקרים הוא אף עוזר לשיקום, כך שהגוף מחלים מהפציעה לחלוטין.

אז אם בא לכם ליהנות מאימון פילאטיס חווייתי וסוחף, במכון כושר זאוס ישנם שיעורי פילאטיס המועברים על ידי מדריכים מקצועיים ומוסמכים מהשורה הראשונה בארץ, אשר יעניקו לכם את החוויה האידיאלית של פילאטיס במיטבו. בואו לנסות אותנו! 

בנוסף, ZEUS מציע אימונים מגוונים בשיטת הפילאטיס כגון: פילאטיס רפורמר ופילאטיס Core


 

במהלך אימון פילאטיס משתמשים באביזרי עזר כגון:

להתחבר לעוצמות שבחוויית הכושר שלך

פילאטיס מזרון

דף הבית > חוגי סטודיו > פילאטיס מזרון
8118*