פלנדנקריז - ZEUS
פיתוח המודעות לגוף באמצעות תנועה
אימון פלדנקרייז מסייע בלימוד, שיפור ושכלול היכולת התפקודית, השרירית והשלדית, וכן מסייע להקלה והפחתה של כאבים ומוגבלויות שונות ולשיפור היציבה והתנועה.
פלדנקרייז ב-ZEUS
3 פעמים בשבוע (בוקר וערב) בסטודיו זאוס ובסטודיו 1
המדריכה שלנו:
מירב כהן
משך האימון:
55 דקות​
שיטת פלדנקרייז מבוססת על התפתחות האדם מתינוק לבוגר ועל יסודות האבולוציה ומסתמכת על עקרונות האנטומיה, הפיזיולוגיה ומערכת העצבים של האדם. מדובר בשיטה טיפולית שמאפשרת לאדם ללמוד לשכלל את יכולת התנועה שלו על ידי הרחבת המודעות העצמית לגוף. כשם שתנועותיו והתפתחותו של התינוק מעוצבים בדרך של משחק, חיפוש, ניסוי וגילוי, כך האדם בכל גיל יכול לשפר את תנועתו ויציבתו על-ידי התנסויות חדשות הנעשות בדרך של חיפוש וגילוי.
לאחר שהאפשרויות התנועתיות החדשות ברורות לתלמיד, גופו יכול לבחור את התנועה הנוחה ביותר. המילים "נכון" או "לא נכון" הן שיפוטיות. הגוף והמוח בוחרים את התנועה המתאימה ברגע נתון מתוך מגוון התנועות שאותו אדם מכיר.האימון מתאים לכל אדם בכל גיל מינקות ועד זקנה, בכל מצב גופני שהוא גם ללא בעיות כלל, המעוניין לשפר את איכות חייו ולטפח את תפקודיו בכל תחומי החיים כמו גם לאנשים המעוניינים לשפר את היציבה שלהם והסובלים ממחושים למיניהם כגון כאבי גב, עייפות כרונית, גפיים, בעיות פרקים, נשימה, שיווי משקל לקויי, לעוסקים בעבודה הדורשת ישיבה ממושכת מול מחשב, ושיקום לאחר תאונות.הפיזיקאי ואיש הג'ודו, ד"ר משה פלדנקרייז, פיתח את שיטת פלדנקרייז, לאחר שנפגע בברכו וסירב לעבור ניתוח. במקום ניתוח, הוא חקר את הגוף ומצבו ואת הנושא המוטורי (שבו עסק גם מניסיונו בתורות לחימה דוגמת הג'ודו), שילב את הידע הזה בכתב תנועה - שפת התנועה ושיטת התיווי לתנועה, של נועה אשכול, ומכל הידע הזה והמחקר שבו השקיע זמן רב, הוא פיתח את שיטת פלדנקרייז. אימרה ידועה של משה פלדנקרייז היא שמטרתה של השיטה להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי, את האפשרי לקל ואת הקל לנח.

המתאמן שעוסק בפלדנקרייז מחפש תוך כדי תנועה אפשרויות חדשות מעבר להרגל התנועתי המוכר.

להתחבר לעוצמות שבחוויית הכושר שלך