צפיפות עצם - ZEUS
אימון לחיזוק ושמירת עצמות גופנו
אימון עיצוב המשלב תרגילים המבוססים על הפעלת התנגדות או עומס על העצם במקומות רגישים למניעת בריחת סידן וחיזוק העצם. התעמלות זו חשובה למניעה וטיפול במחלת האוסטיאופורוזיס. מטרת האימון היא להגמיש ולהאריך את המפרקים באמצעות שימוש בתנועות יומיומיות באופן נכון ולהגן על עצמות גופנו ולחזקם.

צפיפות עצם ב-ZEUS:
4 פעמים בשבוע (בוקר בוערב) בסטודיו ZEUS
המדריכים שלנו:
אנז'ליקה בול , גילי גורי , שי עוזרי , בלהה חרחס

משך האימון:
55 דקות
העצם היא רקמה חיה העוברת תהליך שחלוף (Turnover) במשך כל החיים. כלומר, ישנם תהליכי הרס ובנייה מתמידים הנמצאים באיזון כלשהו הקובע את מידת צפיפות העצם וחוזקה. תהליך ההרס נקבע על-ידי מידת פירוק העצם של התאים המפרקי עצם (אוסטאוקלסטים), ותהליך הבנייה מושפע ממידת פעילות התאים בוני העצם (אוסטאובלסטים).

האיזון בין שני סוגי תאים אלו יקבע את מידת צפיפות העצם ואת העובדה האם העצם תתחזק או תיהיה חלשה ופחות עמידה ללחצים. במעקב לאחר המטבוליזם של העצם לאורך החיים, ניתן לראות כי עד גיל 30, בממוצע, תהליך בניית העצם גובר על תהליך הפירוק, ומכאן העצם גדלה בצפיפותה. להצטברות מסת עצם מירבית בתקופת גיל זו אנו קוראים "Peak Bone Mass".

כחלק משיטות האימון לשיפור מסת העצם ולמניעת אוסטאופורוזיס מקובלות היום 4 תנועות עיקריות אשר בעזרתן משיגים עומס על העצם : לחיצה, כפיפה / פשיטה, מתיחה ופיתול. בעזרת תנועות אלה ניתן לגוון עומסים שונים בזוויות שונות על העצם, וכל שנרבה בגיוון הזוויות ואוצר התרגילים – הרי זה משובח.

לחץ כאן לקבלת הצעת מחיר משתלמת ולקביעת פגישת יעוץ חינם

איך זה עובד?

להתחבר לעוצמות שבחוויית הכושר שלך