זאוס - קיקבוקס בראשון לציון
אימון אירובי מהנה וסוחף לשריפת קלוריות המשלב אלמנטים מאמנויות הלחימה.
האימון עוזר לשיפור מרכיבי כושר רבים: סיבולת, כוח, זריזות, קואורדינציה, ומשמש ככלי לשיפור תחושת הביטחון והדימוי העצמי. באימון יש חלון לאומנויות לחימה, המאפשר לפרוק אגרסיות, אבל לא בצורה אלימה. ​KickBox בזאוס ראשון לציון  4  פעמים בשבוע (בוקר וערב) בסטודיו ZEUS

הירשמו לשיעורי קיקבוקס בראשון לציון! ללא עלות נוספת למנויי זאוס! 

המדריכים שלנו:
יניב ליברמן , יוגב רווח , קובי כהן , ניסים אדרי
משך האימון:
55 דקות
קיקבוקסינג מתאים לאלה שרוצים לשמור על כושר, אבל לא אוהבים להיות בחדר כושר. במהלך האימון עובדים על דופק גובה המסייע בפיתוחה של סיבולת לב ריאה. האגרופים והבעיטות מסייעים לשמירה על יציבות ושיווי משקל. וכמובן אחרי אימון מובטחת הרגשה טובה של השרירים ופוקרן של המון אנגריה.

אימון הקיקבוקס ב-ZEUS מוציא מהמתאמן את האנרגיות החבויות שקיימות בו, באמצעות שימוש באומנויות הלחימה מהמזרח להגנה עצמית בשילוב תנועה, טכניקות לחימה נבחרות מקרטה, מאיגרוף ומטאי צ'י, כמו גם כושר גופני ומוסיקה נהדרת ועכשווית. מכאן, שקל להשתלב באימוני הקיקבוקס, והכוריאוגרפיה אינה מסובכת

הקומבינציות המתבצעות במהלך האימון לקוחות מתוך מצבים הניתנים לשימוש. לא מדובר בתנועות של ריקוד, אלא בדבר האמיתי - תנועות של בעיטות תוך כדי סיבוב וכדומה. האימון מורכב מהרמות ברכיים גבוהות ומסיבובי מותניים בשילוב תנועות אגרוף. הישבן כל הזמן מכווץ, והבטן אסופה, כדי לשמור על שיווי משקל. האימון מאפשר להצר היקפים, זאת מאחר ובמהלכו מתבצעות תנועות רבות של רוטציה עם האגן. בסוף האימון עובדים עם משקולות כדי לחזק חלק עליון, וכן עושים עבודת רצפה בשכיבה (רגליים וירכיים) לעיצוב ולחיטוב.

לא מדובר באימון מזן אלים, ואין סיכון של פציעות. האימון מתנהל בקצב של עד 75% מהדופק המרבי, בלי הפסקה. כיוון שהקצב סוחף והאווירה מדרבנת, אנשים מתאמצים הרבה יותר מאשר בעבודה מונוטונית בחדר כושר על קבוצת שרירים ספציפית.


 

מתעניינים באימוני קיקבוקס בראשון לציון?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם