ZEUS - Power Pump
אימון אינטרואלים מעצים המפתח כושר גופני כללי, סיבולת לב ריאה וכוח מתפרץ
 האימון אתגרי ומושם בו דגש רחב על עבודה טכנית נכונה למניעת פציעות. האימון הינו מחזורי (circuit training) בעומס בינוני עד קשה והוא מבוסס על שיטה המערבת הפעלת כל קבוצות השרירים בגוף ופרצי עבודה בעוצמה גבוהה, כאשר ביניהם עבודה בעצימות נמוכה.

Power Pump ב-ZEUS:
6 פעמים בשבוע (בוקר וערב) בסטודיו ZEUS
המדריכים שלנו:
איתי מרוחם , שניר סימן טוב , ניסים אדרי

משך האימון:
55 דקות
אימון מחזורי הינו שיטה אשר בולטת באימוני ספורט שונים (במיוחד ריצה ורכיבת אופניים) וספורטאים רבים משתמשים בה על מנת לשפר את היכולת האירובית שלהם. דווקא באמצעות אימונים אנאירוביים שכאלה המתרכזים בכוח, העלאת דופק ותחושת "שריפה" בשריר בטווח הארוך משפרים את היכולת האירובית, מעלים את הסף האנאירובי (ה"מחסום / נפילה" בהם נתקלים בזמן אימון אירובי ארוך), מחזקים את מערכת כלי הדם והלב ומעלים מאוד את קצב חילוף החומרים. בנוסף לכך, השריפה הקלורית הינה גבוהה מאוד (בהנחה ומבצעים את כל השיעור בעצימות גבוהה כפי הנדרש).

זמני העבודה והמנוחה במהלך האימון זהים ועומדים על 30 עד 60 שניות כל אחד בכל סט, ובין 2 ועד 8 סטים לכל תרגיל (בין התרגילים ישנה מנוחה נוספת לצורך שתייה, הורדת דופק והתאוששות). המוזיקה שמלווה את האימון מאוד אנרגטית וקצבית - מה שמניע וכמעט מכריח את המשתתפים להתאמן בקצב גבוה. האימון מערב המון קפיצות (עדינות לברכיים), עבודת שרירי ליבה, סבולת שרירית, יציבה ונשימה נכונה - לרוב משקל הגוף משמש בתור עומס אך ניתן להוסיף משקוליות או אף X-VEST (אפוד משקולות בלעדי ב-VIM) למי שרוצה אתגר קשה יותר.

האימון מתחלק ל-5-10 דקות של חימום אקטיבי ודינמי, 25-30 דקות של פעילות ו-5-10 דקות של קירור ומתיחות. קיימת חשיבות גבוהה להקשבה להוראות המדריך על מנת להשיג תוצאות ולהרגיש את השרירים הרצויים בזמן האימון ובכך גם להימנע מפציעות. מאחר והאימון מאתגר יחסית, השתתפות בו מחייבת כושר גופני בסיסי. לכן, עקרונית, הוא מתאים לכל אחד. חשוב גם להצטייד בבקבוק מים, מגבת והמון אנרגיה.

לחץ כאן לקבלת הצעת מחיר משתלמת ולקביעת פגישת יעוץ חינם

המטרה:

להתחבר לעוצמות שבחוויית הכושר שלך

Power Pump

8118*