זאוס - TRX
אימון מודרני המתבסס על שימוש ברצועות תלויות
TRX הינה שיטת אימון מודרנית המתבסס על שימוש ברצועות תלויות, שבאמצעותןן ניתן לבצע מגוון רחב של תרגילי כושר על כל חלקי הגוף ובשטח עבודה קטן. ההתנגדות (הקושי) נוצרת כנגד משקל הגוף וזוויות העבודה. אימוני ה-TRX עוזרים למתאמנים לבנות מסה שרירית, לחזק שרירי הליבה, "CORE", תנועתיות (של המפרקים) ואת שיווי המשקל שלהם.
מקורו של אימון ה-TRX הינו מיחידת הקומנדו של חיל הים האמריקאי (אריות הים), והוא מפתח כוח, יציבות, גמישות ועמידות של שרירי הליבה בו זמנית. הייחודיות של אימון זה הינו הזמינות שלו - את הרצועות ניתן לקחת לכל מקום ולחבר אותן. העבודה עם הרצועות מתבצעת אל מול משקל הגוף של המתאמן, כאשר מושם דגש רב על שרירי הבטן והגב הפנימיים ורצפת האגן, המרכיבים את שרירי הליבה.
ישנם לא מעט יתרונות לאימון הTRX והם כוללים, בין השאר: שיפור היציבה, חיזוק שרירי, תיאום עצבי שריר, שיפור קואורדינציה, שריפת קלוריות מוגברת ומניעת פציעות. אימון ה-TRX מתאים לקשת רחבה של גילאים ולכל רמות הכושר הגופני. מדובר באימון שמאתגר את רמת המתחילים ורמת המתקדמים כאחד, והוא מאפשר למתימידים בו להגיע לתוצאות נראות לעין תוך זמן קצר יחסית. אימון זה מתאים לאנשים שרוצים לאתגר את היכולות הגופניות שלהם, לאנשים שרוצים לטעום חווית אימון שונה ממה שהתנסו עד כה ולאנשים שרוצים לשפר את היכולות הגופניות שלהם.
משך האימון: 60 דקות

היתרונות:

הירשמו לאימוני TRX בראשון לציון
ללא עלות נוספת למנויי זאוס! 
השאירו פרטים לקבלת ייעוץ ללא עלות והרשמה לאימוני TRX בראשון לציון: